View Full Version : Cours
MagStellon
07-20-2007, 07:04 PM
Bonjour,
Je cherche des rédacteurs de cours pour un futur site de sciences.
Translate :
I search people who want to write lesson for a website
THX
MagStellon
07-20-2007, 07:07 PM
Bonjour,
Je cherche des rédacteurs de cours pour un futur site de sciences.
Translate :
I search people who want to write lesson for a website
THX
Hello, i'm searching for people interested by physics, or all science. If you want to help me you cam PM, or take my e-mail adresse above. mag-stellon@hotmail.fr
Dj Demetrius
07-20-2007, 08:18 PM
I'm not really sure if you're at the right place. This forum is for physics games, not lessons.
ericman666
07-20-2007, 10:41 PM
what exactly do you need?
Maltor124
07-21-2007, 04:09 AM
Are you talking about the science of physics? Like DJ said, we're more about it's application in games, not the science in general.
akuryo
07-21-2007, 08:40 AM
Hi again,
He want some help from you about science, and physic => He is making a website about the science, he is passionned by physic, and would like some people to write, not lessons, but articles about physic, like explaining the vectors laws, or what you know. You can contact him at his msn / e-mail adresse already said.
Thanks for the help you'll give him,
akuryo.
PS : sorry for my bad english :D
frodo091
07-21-2007, 08:13 PM
Then he's definately at the wrong place. We're sorry, but we really can't help with this one.
SataMaxx
07-22-2007, 01:07 PM
Check your private messages, there is an answer from me. (quite large, that's why I didn't post it here)
akuryo
07-30-2007, 01:29 PM
Salut satamax, t'as pris contact avec magStellon? Il m'a sit dernierement que tu n'as pas repondu à son message privé... :D . Si vous voulez je peux vous aider au niveau du flash(enfn j'ai deja proposé à mag on verra ca plus tard)
Counterlife
07-30-2007, 05:55 PM
Tu fais des cours de flash?
Moi je cherche justement ou apprendre le javascprit pour faire des jeux (ou autr ^^)Je sais qu'il faut du temps mais j'aimerais quand meme essaiyé :s
Dj Demetrius
07-30-2007, 10:46 PM
Dudes, what's with all the french? Someone wanna explain what's happening?
ShortStuf7
07-31-2007, 05:49 AM
Dudes, what's with all the french? Someone wanna explain what's happening?
Ce n'est pas important.
(If you don't understand it, ignore it.) ;)
SataMaxx
07-31-2007, 11:41 AM
Heheh, beaucoup d'francophones par ici on dirait !
@counterlife : ce n'est pas avec javascript que tu feras du flash ou des jeux, ça permet juste de faire des p'tits scripts (comme le nom l'indique) ou macros dans des pages web, comme traiter les données d'un formulaire, faire joujou avec des fenêtres ou des images. Par contre avec Java (tout court) tu peux faire c'que tu veux, c'est un vrai langage de programmation !
@Akuryo&MagStellion : désolé pour la non réponse et le retard j'suis un tout p'tit peu débordé en ce moment, je suis en stage, j'ai mon rattrapage de septembre à réviser et un déménagement à préparer donc faudra p'tet attendre quelques temps (compter un mois, désolé si c'est long) avant que j'puisse faire grand chose.
@Dj Demetrius : FRENCH REVOLUTION !!! A BAS LES ROSBIFS ! :D
Counterlife
08-03-2007, 09:28 AM
@counterlife : ce n'est pas avec javascript que tu feras du flash ou des jeux, ça permet juste de faire des p'tits scripts (comme le nom l'indique) ou macros dans des pages web, comme traiter les données d'un formulaire, faire joujou avec des fenêtres ou des images. Par contre avec Java (tout court) tu peux faire c'que tu veux, c'est un vrai langage de programmation !
Dans ce cas la, ou puis-je apprendre le flash? ^^
C'est plus simple que le C?
Combien de temps faut t'il pour apprendre toutes les bases pour cree un jeu de bonne qualité?
Ryu Hinote
08-03-2007, 01:56 PM
Je parle anglais, et petite francais.
(I speak english, and little french)
Je suis canadien...
(I am Canadian...)
Thats the best I can do XD.
If he wants people to help him with a site, I can't help that much and this probably isn't the place.
Dj Demetrius
08-03-2007, 08:44 PM
Seems like there's pretty much french people here :eek:
hibernatus
08-04-2007, 10:44 AM
I am french too, but i wouldn't speak french here, it's a matter of respect IMO.
NightCrawler
08-04-2007, 01:39 PM
I'm swedish so i talk swedish, english and a bit of german
Dj Demetrius
08-04-2007, 09:32 PM
I'm swedish so i talk swedish, english and a bit of german
same but with spanish instead of german
Counterlife
08-05-2007, 08:57 PM
I am french too, but i wouldn't speak french here, it's a matter of respect IMO.
It's the only french tread here :'(
OkumTheLostNinja
08-07-2007, 12:13 AM
-head explodes from too much french-
Oh and DJ Demetrius: SPANISH IS TEH WIN !!!!!1111!!!!!1!!!! one one one
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.